-

Hejsan, jag har inte skrivit någonting idag för att jag kollade på the messengers (a) den va jätte bra! Eller bra den va läskig.. den handlade om att Jess (Kristen Stewart) och hennes familj flyttar mitt ut i ingenstans till ett gammalt hus för att starta om på nytt efter en bilolycka som får hennes bror Ben att sluta prata. Jess bror börjar bete sig konstigt, och Jess börjar se konstiga saker och helt plötsligt så flyger alla saker omkring i huset Jess tar sin bror och springer ut och sen står allt på sin plats igen. Det är något konstigt med Källaren men ingen tror på Jess och hennes bror talar inte. Hon försöker desperat få sin familj att flytta därifrån men dom vill inte lyssna.

Igår kollade jag  på Panic Room, den va inte läskig det handlade om Sarah ( Kristen Stewart) och hennes mamma Meg Altman som flyttade till ett stort hus och råkar ut för inbrotttjuvar. Det lyckdes ta sej till ett rum som hette panic room som fanns i deras hus. Det va typ ett skyddsrum som hade övervaningsapparater, där Meg och Sarah följer inbrottstjvarnas varje steg.. Trots att det va ett säkert rum började tjuvarna bli otåliga och försöker med hur mycket som helst för att tvinga ut Sarah och hennes mamma...

Jag tyckte dom va jätte bra, om ni vill veta mer får ni kolla på dom själva..
Nu ska jag väll mest slappa det är ju IDOL idag, och det måse man ju kolla på :) hejdå skriver sen.

Dagens bild:


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback