Dagens:

Tjoho, sorry att jag inte ha skrivit nått jag har gjort massa läxor, och det är Ayseguls fel, min mentor! För kanske en vecka sen fick vi två uppgifter i SO som hon hade tänkt att vi skull bli klara med på 4 lektioner men då hade hon fel!! typ ingen är klar. först är det en uppgift två o två då ska man skriva en resa som år typ mellan 4 länder vilka bergkedjor man såg sjöar vad man gjorde befolkning och naturtillgångar. sen är det en gruppuppgift då ska man skriva om klimatet naturtillgångar ekonmi energi allt!! omöjligt och så har vi matte pro på fredag den är en och en galv vecka kvar tills vi slutar typ och dom föröker döda oss! oshyst nu ska jag duscha, sov så gott/Emelie


Dagens bild:


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback