God morgon

Hejsan, jag har precis ätit frukost, så bra va :) Sen plattade  jag håret det blev väll sådär det går inte platta min lugg för den ställer sig upp så det blir väll diadem idag igen... Idag är det världens bästa skoldag... Vi har BARA idrott i nästan en o en halv timme, sen har vi lunch dårå, men sen har vi engelska i bara timme! Vi slutar 13.40! Jag bara  älskar onsdagar! Jag har träning idsag, så kl 3 ska jag hem till min kompis Sara, så ska vi gå till träningen tilsammans. Vi har träning 4 till 5 så det är inte så mycket så jag är väll hemma till 6! Och då tar min ''roliga'' dag slut, för då måste jag göra lite matte igen, men bara en timme eller så.... Och dår börjar min ''roliga'' dag igen för då ska jag kolla på Panic room, dhadhadhadhaaaaaa! nu måste jag fixa mej....
Ses!
   

Morgonens bilder !



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback