God natt!

Nu säger jag god natt för jag tror inte jag kommer skriva nått mer igag ^^ imorgon är det en rätt så slapp dag har ingenting jag måste göra förutom att gå på nån jävla julkonsert, jag spelar gitarr.. men då ska men väll ha kul? inte spela gamla jullåtar man inte känner igen-.- aja jag ska bara spela i några minuter, inte bara jag då utan några gitarrer till oh flöjter, suck.. sen efter det är det ganska slappt, jag ska väll ringa några kompisar, nånting måste man ju göra :) på söndag ska jag väll jobba lite, och med det manar jag städa hemma hos Robban, inte kul men jag får ju 75 kr i timmen!! den här helgen kommer hå fort känner jag och det vill jag inte att sen ska göra... det är ju inte så att jag längtar till skolan precis.. Sen så måste man ju komma in i lite julstämning jag har inte kommit in i nån än fast jag bakat peppar kakor satt in sånna där kryddsaker i appelsiner har tomtar i rummet ingenting funkar! hoppas det kommer snart, med snön ;) nu ska jag inte skriva om mer tråkiga saker :P godnatt.

Dagens bild:

haha


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback