helvetes jävla skit!!!

Idag var jag i skolan som vanligt blev först skiit glad av att Rodi hade fixat NEW MOON!! sen blev det tråkigt ifen eftersom det va skola... as trött på det bra dölängtar till jullovet! aja sen skulle jag åka till Robinas fritids och hämta henne (barnvakt) när jag kom hem med henne prova jag att sätta på New moon på tv:en först det gik inte men Rodi hade sagt att det i alla fall skulle gå på datan :) så jag kolla på datan det gick att spela upp.. OM MAN RÄKNAR MED INGEN BILD!! jag hörde allt ljud allt! men ingen bild bara sånna här konstiga mönster det blir när man spelar upp musik!! jag är så jävla sur/''ledsen'' nu angelica hade också fått den och den funka på hennes data! imorgon ska jag ta med mej datan och fråga Sebbe och Tobias ''it-teknikerna'' haha... om hjälp :) så jag får väll hoppas på att kunna se den imorgon .. hej så länge


                 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback