Hoppas!

hej, idag har jag faktiskt en rätt skön dag (för att vi slutar tidigt) annars är det en tråkig dag (för att det är skola överhuvudtaget men också för att jag har tråkig gitarr (min gitarr lärare är tråkig) haha)

först ska vi ha gympa som börjar typ halv 10 efter det har vi lunchrast och då ska jag fråga sebbe om hjälp med new moon och min data! det SKA funka om det inte gör det slår jag sönder min data. men om det funkar är det ju helt underbart!! så vi får väll hoppas på det... sen har jag engelska tråkigt nog, sen slutar vi tjugo i två jag har gitarr tråkigt, sen ska jag hem och göra läxor tråkigt, sen blir det förhoppningsvis new moon ! nu ska jag bädda sängen hejdå

                                                 Morgon bild:

                                                

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback