NEW MOON VARE HÄR!!!

jag har inet skrivit förs nu för att jag varit ''upptagen'', guess what.... med att kollat på New moon jag har kollat på New moon jag har kollat på New moon (eller luna nueva :P) !! haha, Tobbe och Sebbe bara äger jag tog med mej datan till skolan och Tobias installera nått vlc program och det gjorde så att jag unde spela upp New Moon med bild :D :D :D :D!!!!!!!!!!!!! så nu an jag olla på den om o om o om igen !!! det äger !!! sen så nu måste jag ju göra lite SO saker det suger!!! jag hatar skolan just nu jag bara pallar inte det är en vecka kvar och vi har spanska prov matte prov två so uppgifet att lämna in no frågor (hatar no) allt det är så jävla kasst! aj bara en vecka kvar tills jag slutar iallafall jag slutar tidigare än alla andra i mon klass eller hela skolan... jag sa åka skidor så jag slutar på fredag nästa vecka jippie !! nu ska jag sluta skriva

Dagens bilder:








Nu måste jag göra lite SO (fats jag inte vill -.- )

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback