oops!

Go Calle Go Calle!! jag tro faktiskt Calle vinner i år jag tycker hans version av Higher va bäst!!
Imorgon har jag samling kvart i nio till match vid konsum, jag kommer va så jäva trött! Vi ska möta brromma pojkarna jag har aldrig mött dom förut så det får vi se hur det går :P .
Efter det ska jag till handen med Frida som jag inte vart med på typ ett år ! Och så ska jag till Ramenberget med henne och hennes famlilj så vi måste ju börja umgås lite igen :) men en sak tycker jag är lite pinsamt, vi ska till handen imorgon för att jag hittar inte mitt bankort så jag måste gå till Nordea och fråga om hjälp och om jag behöver spärra mitt kort och beställa ett nytt så vill jag ju föra över mina pengar till Fridas konto så att on kan ta ut dom åt mej det är typ 2000 spänn (a) just nu tänker jag på vad jag ska kpa till mamma o pappa i julklapp, jag har tänkt på spikmattor men om ni har några förslag så ommentera gärna !!

''Äru dum i huvudet?'' haha!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback