Seg-bra-seg-bra dag

Hejsan, idag har det vart en seg-bra-seg.bra dag :)... förs så behövde jag ju gå upp kvart i sju för att vi börja åtta idag. Det är alldeles för tidigt! Vi hade spanska as tråkigt vår spanska lärare suger vi har en vikaries vikarie :p, sen hade vi svenska och so fick typ ingenting gjort sen hade vi lunhrast och då hänfe nått riktigt ''kul'' !! Rodi i min klass har NEW MOON, så han ska fixa den till mej, fatta va bra!!!!! och efter de blev det segt igen, då hade i engelska det va rätt så slappt faktiskt, sen hemkuskap och då hände det nått bra igen, vi delade upp oss i två stora grupper ena skulle baka och den andra skulle skriva några frågor om lite grejjor jag hamna i gruppen som skulle skriva frågor och vi fick sluta en hel timme tidigare för att vi blev färdiga, grymt!! så jag åkte hem och tog det lite lungt därför har jag inte skrivit nått förs nu, det va min dag. Nu ska jag kolla på panic room !! jippie !
ses

                                       Dagens bid:


                       

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback