Sjuk

Hejsan, förlåt igen att jag inte har skrivit nått jag hade mcket att göra igår min data har fått ett virus och jag var inte färdig med SO uppgiften (A) men nu skriver jag i allafall.
idag fick jag stanna hemma för att jag är sjuk, har ont i halsen och hostar. Jag har nyss kollat på New moon kan bara inte sluta kolla på den!! och sitter jag och kolla på Lassie nu, en riktig gråt film... den hät lassie filmen handlar om Lassie som krockade med sin ägare och han dog men lassie överlevde oskadd och sökte upp en familj som höll på at flytta ut till landet, där ute händer det saker, ni måste bara se den jag älskar den men det är kanske bara för att jag är hund älskare ,
nu ska jag fortsätta kolla, hare bra!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback