Tjejsnack

Hejsan, nu har gästerna åkt hem, vi har kollat på två filmer en som hette kvarteret skatan det va ingen film precis men nästan, ni kanske känner igen fet i från svt24 (a) det är ett skämt program.. sen så kolla vi på 
Be Kind Rewind med Jack Black, den vär väll sådär det va en B film. Sen så spela vi ett spel som heter Tjejsnack, och tänk till och med Victor va med på det :P han fick göra massa rolga saker som att ringa till skolans snyggaste KILLE elenore (min lillasyster ) fick inte göra så speciella saker faktiskt.. Jag fick därimot äta en tesked tandkräm, blä fyfann va äckligt det va!! Sen fick jag sminka mej så fult jag kunde, jag kan visa det imogon orkar inte lägga in några bilder på datan nu.. efter spelet gjorde vi ingenting vi bara slappa oh sen skulle do åka hem.. det va lite tidigt men Helen va jätte trött :P imorgon  kanske jag skriver jag ska iväg kl 9 till Robban föratt städa :O! inte kul men som sagt jag får 75 kr i timmen för det :)




nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback