Tjoho

Förlåt att jag inte skrivit nått jag har faktiskt varit upptagen hela dan igår och idag :p
igår hade jag ju match vi förlora med 1-0 sen så va jag med frida och köpte julklappa, aa det har jag u redan berättat sen så åkte jag till mormor och morfarvid kl 6 och kom hem kanske kl 1, haha ! då gick jag och la mej direkt ni skulle bara ha sett hur trött jag va.
imorse fick jag gå halv 9 , suck!! vi drog på fotbollsmatch igen den här gången vann i med 6-0!! så jävla kul! sen kom jag hem, duscha åt lite lunch, jag åt omelett (a) sen så gick jag o la mej och här är jag nu sitter framför datan och måste göra lite SO läxor som ska in imorgon, jag har inte ens börjat med dem, pinsamt!!

Dagens bild


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback