Tjoho :)

Idag har det vart en jobbig dag men bra.. först hade vi no, fysik, fattar ingenting. Sen hade vi matte och jag gjorde 22 tal :D sen hade vi teknik och där bygger vi titanic... VI BLEV KLARA, den blev fett snygg. Jag åkte hem och plugga matte -.-, har matte prov nåsta fredag, tråååkigt! aja jag är väldigt avundsjuk på mina kompisar som va på paramore konser igår, och den va ju förstås BÄST, aja. Nu fixar min kompis min heder det kommer bli en liten översakning va det blir, den som jag har nu har hon oxå fixat men jag tycker inte om blider på mej, det gör jag aldrig men vem gillar mina bilder på ena ser det ut som att jag blåser up kinderna och sen andra ser jag ut som muse pigg (a).
Nu ska jag äta lite ses.
          
             Snyggingar :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback