Trööött!

Hejsan, nu har jag lite bråttom jag börjar kl 8 idag så jag måste åka om en halvtimme -.- igår kollade jag på Twilight men efter det typ vid 12 kunde jag inte somna... jag somnade vid 3 i morse och nu är jag bara för trött och det värsta är att vi slutar 4 idag, snark. idag händer inte så mycket jag kommer väll bara ta det lungt förutom att jag har träning kl 6-7 undra hur det blir.. efter träningen blir det... Panic room !! :) mina kompisar har sett den och tyckte den va bra, så då vlle ju jag ju också se den men sen så visste jag ju att Kristen är med i den ! och imorgon då ska jag kolla på.. The messengers! den är Kristen också med i !! :D nu måste jag fixa mej ha en bra dag, ses.
                                                             Morgon bild
                                                               Härligast!
                                            

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback