When you can live forever, what do you live for?

Nu ska jag kolla på Twilight, det va faktiskt 4 dagar sen jag såg den... det är ju bara hemskt! x), skojja, nej men det va faktiskt fyra dagar sen synd att inte New monn kommer ut på DVD fören den 24 mars :(. Alldelses nyss glasredade jag pepparkakor med min lillasyster ELenore, dom blev jätt fina :) Och juste innan det kollade jag ¨på Zathura en barnfilm  en Kristen Stewart är ju me, då måste man ju kolla :) Den va väll sådär hon va ju inte me så mycket.... imorgon ska jag kolla på Panic room med kristen och på torsdag blir det The messengers, jag kolla lite idag men hann inte eftersom jag lovat Elvis att göra pepparkakor oh nu ska jag ju kolla på Twilight eller kanske efter Desperat hemmafruar x) skriver väll inte så mycket idag och jag kommer inte kunna lägga ut några bilder förutom dom jag har på datan hittar inte min usb sladd.... kanske hittar den imrogon då :)

                                   Lite härlia bilder måste man ju ha ;)
 
                               Dagens Bilder
                         1:a     
                  2:A     

                                         



                                           Hold in tight spidermonky ;)

                                 

                                                          
                                      
                              
                                                                                  
                         

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback