14:09 ♥

Hejsan,
Nu är jag hemma, jag har vart hemma ett tag,
men jag har bara tagit det lite lungt ett tag.
Det var jätte kul på älvsjömässan..
det va så mycket hundar alla renrasiga hundar.
Från chihuahua till Grand Danois .
tyvär glömda jag ju kameran hemma så jag har inga bilder.
jag fick också träffa torres och lill Wilda. Torres kom 4 på tävlingen.
Han fick jätte bra omdömme! dom sa att han hade ett perfekt huvud och former och sånt.
men behövde mer muskler, haha.
O Wilda var ju bara hur söt som helst liten smalare en förut och världens kaxmurt!
Moas kompis hade också med sig sina två hundar en valp på 14 veckor,
och en ganska så vuxen hund x) valparna busade hela tide,
men den stora hunden var ju bara hur lugn och cool som helst, älskar älskar älskar.
aja mu ska jag inte skriva mer men vi hörs..
pusspuss♥


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback