19:37♥

Hejsan,
nu har jag inte skrivit sen i söndags,
och det är för att i måndag skulle vi egentligen haft match,
men motståndarna sa att dom inte ville spela eftersom det snöa -.-
så vi hade lite tvåmål istället.. och sen senare kom Moa med Torres och nya valpen Wilda
på besök (som ni ska få se lite bilder ifrån)
igår orkade jag inte ens gå in på datan jag bara latade mig hela dagen xp
och sen idag så har jag vart i farsta med Debb Marre och Lina,
och sen åkte vi till västberga och köpte fotbollskor...
ovh nu packar jag lite tills imorgon då det blir.... träningsläger med tanterna (damlaget)
först tyckte jag att det skulle bli tråkigt men n ser jag faktiskt
ifram imot det lite :)
jag kanske skriver lite senare ikväll annars kan det hända att jag skriver
på bussen imorgon..
pusspuss♥

Wilda vägrade släppa taget om Torres handduk..



Wilda skäller på kameran


Torres myser med Moa


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback