FARSTA, KALAS, HEMMAKVÄLL



Hejsan :) jag har faktiskt inte vart hemma idag och har inte hunnit skriva (igen) Först åkte jag till
Farsta med Maria och köpte två set underkläder xD och sen en klänning till :P Jag kan ta kort på
dom imorgon. Efter det åkte jag direkt till farbror Pelle eftersom han fyller år idag :p GRATTIS!
Sen åkte jag hem med Elenore medans mamma och pappa åkte till Millan och Roger på
kräftskiva :P så jag och Elenore har haft en liten FF kväll :D Jag orkade helt enkelt skriva när jag
kom dårå :) Här kommer det roliga :D Jag glömde mina påsar med underkläder hemm hos
Pelle xD så tänk om han ba kollade va det va för påse där och såg mina trosor liksom :P PINSAMT!
Men mamma ringde och förklarade som tur va :P Aja ska gå och lägga mig nu :)

Jag ska spela match med damlaget imorgon :D Division 3 (det bästa laget :D) Stolt som jag är :D


E M E L I E    J U L I U S S O N ♥

Här är då Maria (den blonda :D)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback