MOVIE TIME

Hejsan skriver ett litet snabbt inlägg om idag :P mamma åkte idag till Bromma med jobbet på en
konferans och är bort i 2 dagar och pappa jobbade så jag och elenore va ensamma igen men hon
tog hem sin kompis Moa så jag gick ut och sprang 3,5-4 km idag (nonstop) :D ganska stolt :)
Imorgon börjar Elenore skolan så då har jag huset helt för mig själv :D SKÖÖÖNT ska väl kanske
baka nått jätte rologt :) men jag ska också ut och springa :) vill få lite bättre kondis nu till fotbolls-
sässongen (a) nu ska jag kolla på film med pappa en som vi hyrde, med Matt Damon han e nästan
alltid bra i filmer så det ska nog bli bra :) Puss på er!

E M E L I E   J U L I U S S ON

Han är ju inte världens snyggaste precis ... xD




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback