TILLBAKA

Vi hittade en sprej och vi har sprejat på hennes lilla hus så nu försöker hon bita det i
stycken xD Hon blev alldeles galen :P

Inatt sov hon hos mig igen först vi mina fötter sen vid 4:a gick hon ut kom tillbaka vid
klockan 5 och slickade mig i pannan (jag brukar pussa henne i pannan så jag tror hon
gör samma sak :P)
Så satte hon sig på mitt nattduksbord en stund sen la hon sig bredvid
mitt huvud i min säng :) Sen la hon sig i soffan och gick upp samtidigt som mig klockan halv 10.
Hon e så himla söt jag är ju alldeles kär i henne!!

E M E L I E   J U L I U S S O N ♥

Kommentarer
Postat av: Lina&Mimmi<3

sv .Okeej :) , hah jag venne menmen . Vi kan sluta med det om du tycker det är jobbigt :P



Kram!

2010-08-04 @ 13:45:12
URL: http://tvillingarnamulatt.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback