ÄLSKAR MAN JAY ELLER VAD?

Hejsan, skrev ej igår pga orka inte. Kollade på idol igår och Jay va ju bara så grym, han sjöng min favvo låt In the ghetto av Elvis Presley jätte bra! :D Idag gick jag upp tidigt för att åka på fotbolls cup, det såg ganska ljust ut i cupen i början men sista matchen i gruppen förlorade vi så att vi åkte ut ... :( Lite tråkigt men skönt att komma hem :) Nu sitter jag här med Elli i laget, hon är här för att ingen är hemma hos henne och hon glömde sina nycklar :D Ikväll ska jag till Ida för att hon är hemma ensam. Puss på er!


E M E L I E     J U L I U S S O N



Kommentarer
Postat av: Elli

Hihi, tack för idag! :)

Det var supermysigt å prata med dej! Hihihihi :D

Awesome att jag kunde vara hemma hos dej/er...heheh :P

Krampårej! :)

2010-12-04 @ 16:54:22
URL: http://agilityozzy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback