STATESTIKEN SÄGER.....

Hejsan, börja se nu att min statestik på Unika besökare börjar öka lite :) Igår till exempel hade jag ganska många :) Nu sitter jag och kollar ut och önskar att det var fint väder ute, jag hoppas jag är frisk imorgon och att det är fint väder då så man kan gå ut och fota lite, i lördags va det jätte fint väder men jag kunde inte gå ut och fota eftersom jag hade besök av Elli i fotbollslaget som va utelåst :P Men vi hade trevligt :) Nu bara LÄÄÄÄNGTAR jag tills solen kommer fram, jag vill ju ha några vinterbilder innan jag beger mig till Egypten, men gissa va fina kort jag kommer få där! :D  JAG ♥ EGYPTEN
Och om jag har tur kanske det finns datorer där så jag kan blogga :D Det är ganska snart som jag åker ;)
Puss på er!

E M E L I E   J U L I U S S O N


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback