Finally!

Hejsan!!!! det här är första gången på länge som jag skriver jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit, jag har haft nått virus på min data så jag har inte kunnat skriva på hela jullovet :( men idag formaterafe Sebbe om min data inte bara så att viryset försvann utan så att ja också har windows 7 det senaste man kan ha typ så allt går jätte fort den ända nackdelen är att jag har det på engelska ... men jag klarar mig galant med det!
så här har ni lite bilder från nyår, dagar med lina och marre och skolan idag plus dagens bild ;)


Med lina och marre:

Rockstjärnor

Marre provar sin nya bikini... inte så lyckat x)

-¨Vill du ha tuperat hår? Prova Bortse X2!¨


NYÅR!:

WE ARE READY FOR PARTY!


Ni är så fina så!! <3


Raketer rilgaste ever!! NOOOT! skoja



Skola idag:...

Rishí och Tobbe, BRÖLLOPP NÄSTA!


(från vänster) Elin Underbar, Angelica Nikki Sixx Shwan och Tobbe Groggy


Tobbe kan le!! :O


Ni är så fina så !! :D<3


SIST MEN INTE MINST DAGENS BILD!!






Kommentarer
Postat av: Elin K

Jippie, dubbelhaka here I come! Hehe ;P

2010-01-11 @ 20:06:16
URL: http://eliiin.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback