Mors mors

Hejsan, tänkte bara skriva nåtts att jag får lite nya inlägg ;) senast jag skrev hade jag komit hem från skolan jag fick gå lite tidigare jag hade ont i magen huvudet och hade blodsmak i munnen men nu mår jag bättre och kommer gå till skolan idag:) efter jag skrivit inlägget förut la jag in lite bilder på fejjan så nu finns dom nya bilderna där också :D men efter jag skrivit gick jag och la mig och somna direkt sen skulle jag äta lite middag och sen egentligen på träning men fick skippa den idag så ja fick gå och lägga mig lite till... när jag vakna kollade jag lite på teve drack lite te (a) och sen gjorde ja inte så mycket mer :P nu ska jag fixa mig för att gå till skolan så...
Hare bäst ! :D


Morgon bilden:

Är dom inte härliga? ;)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback