skolan-gitarr-hem-pluggat-bakat-pluggat-ätit-pluggat-pluggat-pluggat

hejhej, jag glömde skriva när jag kom hem men jag har haft "fullt upp" också. först hade vi skola idag jag bara älskar omsdagar vi slutar 13:40 :D sen åkte jag till gittaren fick i läxa: går oh fiskar med Per Gessle kom hem gjorde lite matte sen bakade jag choklad muffins :) sen gjorde jag lite matte sen så började jag med spanskan för att vi har ett litet prov imorn, aa iaf försökte hittade inte min pappa gissa? glämt dom i skolan smsade lite med klasskompisarna så att jag fick fram allt jag behövde öva på, på ett ungefär sen åt jag lite middag och sen dess har jag pluggat o pluggat och pluggat spanskan :P vill få högre betyg i spanskan den här terminen då blir det ett VG :) så nu tror jag att jag kan allt om det inte är nått jag missat att fråga om ... aja nu ska jag duscha, det känns som att jag alltid skriver att jag ska duscha x).
hare bäst!

Dagens bild:


Kommentarer
Postat av: göken

BRaBRa skolan är bra , !!!!!

jobba vidare bli president eller nått man tjäna bra på för då får man pengar de är braa

plugga skolaa NUU

2010-01-24 @ 20:35:57


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback