SCHWEIZERBADET




Hejsan, har nu kommit hem från Lyckan... Jag skrev inget igår eftersom jag var barnvakt till Robina igår
och hon höll mig på fötter hela dagen. Och när hennes pappa kom och hämta henne kunde jag äntligen lägga
mig på soffan och gnälla över smärtan jag hade i ryggen xD Jag har så ont just nu!! Men jag är glad eftersom
jag den här månaden kommer få massor av pengar för att jag jobbat! :D:D

Idag sov jag till halv 11 och jag hann bara äta frukost och sätta på mig bikini och så for vi iväg till
Schweizerbadet ganska skönt i vattnet faktiskt :) Efter gick jag och Elenore till Lyckan och bada och jag kom
innanför dörrenb för ungefär 10 min sen så jag har inte haft nått tillfälle att sriva idag :P

puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj!!! vilka fina bilder du tar Emelie, och så fina ord du skriver. Fast jag känner inte igen den där Juliussonaren???? Vem är det???? Berätta för lillsyrran hur man stavar till Schweizerbadet, så får hon lära sig något nytt...Puss o kram på dig mästerfotografen!

2010-07-08 @ 07:17:09


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback