LITE REKLAM FÖR LILLESYRRAN

MIN LILLESYRRA HAR GJORT EN TÄVLING OCH ÄR LEDSEN ATT INGEN MEDVERKAR ...
ÄVEN OM JAG TYCKER SÅNT ÄR LITE ONÖDIGT SÅ VILL JAG HJÄLPA HENNE :D


VECKANS BLOGG

Hejsan! idag ska jag starta min första veckans blogg! om det kommer att gå.

gör då här:



1:gå in på kommentera mig.


2.skriv namn och bloggens namn.


3.skriv om din blogg,som t.ex vad den handlar om.


4.och skicka!!


Anmäl er nu!   och röstningen börjar på fredag! jag skriver vinnaren på måndag! kom igen nu rösta mycket också!




JJULIUSSON.BLOGG.SE
MIN LILLASYSTER

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej!

Brukar inte göra reklam för bloggar, fast godkänner din kommentar så ser någon den säkert :)

2010-07-05 @ 23:10:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback