HUVUDVÄRK

Åkte hem från teknik lektionen idag har ont i huvudet.
Jag tror det blev lite sen match igår med damerna den slutade liksom 22
min senaste match är inte van vid det och efter den var jag inte så trött så
jag somnade inte direktprecis. Jag vaknade redan imorse och hade ont i huvet
och det hjälpte inte precis att gå till ett pratigt klassrum ...
Vi vann matchen igår förresten med 4-0 jag gjorde min bästa match hittills med
damerna iaf jag fick ganska så mycket beröm efter matchen av både tränarna
och sprelarna och ett stort blåmäre på låret XD om man ska skryta lite så
tyckte jag att det gick ganska bra själv...
puss på er!

En bild jag kanske ska ha på mitt bild kollage
 
(den ska va lite suddig ska stå för sorg)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback