DET ÄR SÅ ENKELT

Hejsan :) Länge sen igen, men det är bara så att jag inte har något att skriva om.... Vad vill ni veta liksom? Vad jag gjorde i skolan? Okej, jag tog Sofis penna och jobbade spanska.... Inte så roligt att läsa va? Man kan då bara lägga in ett inlägg om dagen men sen måste man ju skriva om annat också :P Men sen vill jag ju lägga ut mina foton!  Jag har inga nya foton att lägga ut eftersom jag inte har någon som helst lust med att gå ut och fota i snöstorm... :( :(

Jag vaknade imorse och då va det fortfarande mörkt. Efter någon timme så tttade jag ut och jag såg att solen kickade lite över oss, men senare på dagen blev det snöstorm och solen försvann så då förstördes den fotorundan! Jag hatar snöstormar! Och jag gillar inte att gå runt och fota massa saker inomhus det är inte roligt! Speciellt när man inte har något fint att fota! Det är typ så mina första foton ser ut... Jag vill bara hitta lite insperation.... Puss på er!

Och tack för att ni fortsätter att läsa ;)


E M E L I E    J U L I U S S O N

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback