VILKEN KAMERA TAR BÄST FOTON?

Jag tycker personligen att om du ska köpa din första kamera tycker jag inte att du ska köpa den dyraste! Tänk om du alls inte tycker det är roligt efter en månad då var det ganska mycket slöseri med pengar.

Om du har en kamera kanske du vill uppgradera dig efter ett tag till en kamera med fler funktioner för att du tror att den tar bättre bilder....

Att ha en bra kamera är absolut inte det viktigaste i en bild,
utan bra ljus och komposition spelar det ingen roll om du har en kamera för 30 000 eller en för 3000, personen bakom kameran gör det huvudsakliga jobbet och jag vill verkligen att ni ska ha detta i bakhuvudet.

Men om du tänkt på det haft en kamera ett tag så är det självklart att man ska testa en annan. För lite dyrare kamer har ju trots allt mer funktioner.


Jag har Canon 1000D den ''sämsta kameran'' i samlingen. Men det tycker inte jag!

Den tar jätte bra bilder! ;)



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback