BRUTNA BEN

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit har faktiskt tillbringat hela helgen åt matcher och kompisar :D I fradags vet ni ju att jag var med Jossan vi skulle vart i lördags också men hon kunde inte :( Men jag spelade match då också med damlaget och Åsa i vårt lag bröt då sitt vadben... inte så roligt! Sen i söndags spelade jag med mitt lag och då hände det en liten olycka och en tjej i saltsjöbaden bröt sitt lårben... Så vi kunde inte spela klart matchen... Tråkigt eftersom det gick ganska bra för oss då... jajja vi kommer spela om den matchen snart :) Idag är det träning och jag hoppas det blir en skonsam träning eftrsom vi haft så mycket fotboll den senaste veckan.

E M E L I E    J U L I U S S ON

LILLA POLLY MAN BLEV ALLDELES KÄR I :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback