FORGIVE ME

Hejsan, igår var jag barnvakt och kunde inte då skriva :P Idag har jag ingen ursäkt så idag skriver jag ;)

Jag blev inlpacerad i ett steg idag det var steg 20 i engelska, jag ska skriva om min drömskola, om det var bra kommer jag få hoppa upp några steg :D Vi får se hur det blir ;)! Jag har inget speciallt ikväll så det är bara att ta det lugnt, jag blev klar med matten idag, skriver på mi tidning i skolan, kan bara göra det där eftersom jag inte har office publisher :P Jag kommer nog börja med engelskan imorgon :) Och jag kanske går iväg en sväng idag och fotar lite, nu blir det ju fina hästbilder :D Puss på er!


E M E L I E   J U L I U S S O N


Kommentarer
Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Hej, vilken blogg menar du?

2010-09-22 @ 18:20:46
URL: http://kreativ.blogg.se/
Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Sv: Jaså Rivana, nej inte så det skadar direkt. Går in där sporadiskt och uppdaterar. KREATiV är min huvudblogg för närvarande. Vad tänkte du?

2010-09-22 @ 18:53:07
URL: http://kreativ.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback