JAG KOMMER SAKNA HENNE!

Haha igår trodde jag att jag hade en chans att få ha en hund eftersom jag hade lilla söra Stella att visa för pappa :D Men så sprack det lite när han inte skulle komma... det har ju alltid vart han som säger emot att vi ska ha hund mamma har aldrig sagt nåtning, men jag tror jag aldrig kommer att få ha en hund... Aldrig.. Bara hela min släkt har typ en, eller har haft en i sin uppväxt... (a) Jag kommer sakna Stella så när nån annan köper henne :'( Jag önskar bara att kunde få bli min! åå jag skulle aldrig åkt dit nu är jag ju fäst vid henne!


Kommentarer
Postat av: julia

Hej emelie! kolla in min nya header och skriv vad du tycker ;) <3

2010-09-19 @ 18:40:50
URL: http://juliiapalasciano.blogg.se/
Postat av: Mamma

Stella är bedorande! Förstår hur mår. Livet är inte lätt, men det skall vi inte be om heller, utan kraft att orka de utmaningar som livet ger. ÄLskar dig Gumsan.

2010-09-20 @ 11:19:15


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback