VI BORDE HA VUNNIT!

Igår spelade damlaget match, jag spelade inte så mycket, SKIT tråkigt! Vi förlorade med 1-0 men vi borde ha vunnit med minst 1-3 ! Vi hade tusen mer chanser än vad dom hade på mål! Det var ganska orättvist.

Idag är det match igen :) Fast idag är det match med mitt lag (94:orna) mot Ösmo som jag bara hoppas att vi vinner! DET SKULLE VARA SÅ HIMLA SKÖNT JAG SKULLE BLI SÅ GLAD ATT FÅ SÄGA DET TILL MIN PAPPA (som inte kommer vara med). Nu måste jag börja byta om :) Puss på er!


E M E L I E     J U L I U S S O N

Jag saknar det gamla laget lite! Vi hade ganska kul tillsammans! 


Kommentarer
Postat av: sofie blomqvist

ÅÅÅÅH GUD VAD JAG SAKNAR ER!

VI HADE JU FAKTISKT SKIT KUL TILLSAMMANS<3

HOPPAS DET ÄR BRA MED DIG EMELIE. PUSS

2010-09-08 @ 19:17:36


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback