BALKLÄNNINGAR

Hejsan, har inte skrivit idag för att jag inte hunnit :P Först åkte jag direkt efter skolan till Hornsgatan med Sofi Sofia Tove Amalia och Paulina och kollade balklänningar. Rikitigt trevligt. Vi hittade några fina och vissa blev nöjda med de dom hitta! Sofi tyckte inte hon passade i n¨got, men det tyckte jag! Jag hittade en jag tyckte va fin :) Amalia provade en rosa jätte fluffig prinsess klänning men det var för skojs skull tror jag :P Sofia httade en jätte fin lila som hon var jätte fin i och tyckte om och samma med Paulina. Tove var som Sofi, men jag tyckte de passade i alla klänningar :P
Senare hade jag träning och nu ska jag lägga mig i sängen :D Puss på er!


Sofia var en av de 5 söta som var med idag!





Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback