LÄS ALLT!

Hejsan, jag har nu gått med ett evenemang på facebook med en namninsamling emot Kinas pälsfarmer. Jag älskar djur och när jag ser något sådant, som är så hemskt att man börjar gråta, blir jag riktigt arg. Om du är känslig mot lite allvarligare bilder kolla då inte på denna video men ni andra som törs se denna kommer inte kunna se mer änn 15 s. KOLLA HÄR! Om ni nu är emot detta så kommentera så ska jag skicka en inbjudan till dig på facebook!

Usch vilka hemska människor det finns. Om de nu så desperat vill ha en päls, söv bara ner djuret ordentligt så att det slipper plågas till sin död, annars har jag en ännu bättre lösning: sluta ta päls och använd fejk istället! Man ser ju ändå ingen skillnad!


Detta var några av mina åsikter av 1000 fler! Hoppas ni känner samma sak.

Kolla även här vad de gör mot våra husdjur! Jag tror inte jag behöver säga vad jag tycker om det här! Jag börjar bokstavligt talat att gråta!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Shit va hemskt!! Jag är värsta djurvännen och hatar verkligen dom!! Jag tycker som du!! Hann bara se när dom slog djuret en gång innan jag tröck bort det... säger en sak SÖV I ALLA FALL NER DJURET!!! HELT!!

2011-03-16 @ 18:45:01
URL: http://boniizz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback