TIDIG FÖDELSEDAG!

Hejsan, idag har vart både en otursdag och en bra dag! Jag hade det jätte roligt i skolan. Men när jag skulle till skolan kom jag inte på bussen för mamma hade spärrat mitt busskort istället för Elenores -.- Men sånt händer :) Sen när jag skulle hem från skolan så skulle jag skicka en bussbiljet via sms, men då var min mobil spärrad för sådana tjänster -.- Men Sofi var gullig och köpte en åt mig, TACK SOFI! :D Sen kom jag hem och vi åt en jätte god middag nämligen min födelsedags middag! :D Vi forar den tidigare eftersom halva familjen åker till Örebro imorgon :P Sen så fikade vi, jätte gott! och så fick jag presenter: En jätte fint ''träd'' man hänger smycken i :D En ask jag sk alägga mitt smink i och en STÅLSTRÄNGAD GITARR! :D Min dag är bara bäst av alla fina presenter! :D Elenore var väldigt behävande! Tack syrran! :D

nu känner jag att det blir ett väldigt långt inlägg.... :P Puss på er!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback